Poradna

Reklamace:
2014-01-23 15:52:19
zákazník
Jak mohu reklamovat vadné zboží?
Odpověď

Případné reklamace vyřídíme k vaší spokojenosti individuální dohodou a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady nebo rozdíly ve fakturaci a dodaném zboží. Případné vady je kupující povinen nám neprodleně hlásit, nejpozději však během následujícího pracovního dne po převzetí zásilky. Na pozdější reklamace chybné dodávky nemůže být brán zřetel! Prokázané rozdíly v dodávce obratem řešíme individuální dohodou se zákazníkem (doposlání chybějícího zboží, dobropisování chybějící položky). Za vady vzniklé přepravcem neručíme, proto evidentně poškozenou zásilku od přepravce nepřebírejte!. Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

Reklamační řád je v souladu s ustanoveními zákona č. 40/1964 Sb. a č. 89/2012 Sb. Občanského zákoníku v platném znění a zák.č. 634/1992 Sb. Zákon o ochraně spotřebitele. Je-li kupujícím podnikatel, potom v souladu s ustanovením zákona č. 90/2012 Sb. o obchodních korporacích.

Záruka se nevztahuje na:

  1. vady vzniklé běžným používáním
  2. nesprávným použitím výrobku
  3. nesprávným skladováním

Postup při reklamaci:

  1. informujte nás o reklamaci e-mailem, telefonicky či písemně
  2. zboží zašlete v originálním balení jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
  3. do zásilky přiložte kopii daňového dokladu a uveďte důvod reklamace

Vaši reklamaci vyřídíme co nejdříve, nejpozději do 30 dnů od jejího nahlášení.

Vložit dotaz:

POZOR! Ve dnech 14.5.-4.6.2019 čerpáme dovolenou. Poslední balíčky odejdou v pondělí 13.5., další pak až ve středu 5.6.. Systém bude objednávky i nadále nonstop přijímat, následně budou objednávky vyřízené po naší dovolené v pořadí, v jakém je systém přijme. Děkujeme za pochopení a trpělivost!

Novinky na email